Ochrona przed słońcem to recepta na wakacje, a w biznesie? Zdecydowanie NIE STÓJ w cieniu, → czyli praktyczny poradnik jak wyjść z ofertą (i czymś więcej) do swoich nowych klientów!
Lato w pełni, a jak wiemy okres wakacyjny obfituje w wiele eventów i wydarzeń, gdzie firmy mogą zaprezentować swoją ofertę! Warto korzystać z tej formy promowania swojego biznesu, bo stanowi ona bezpośredni sposób dotarcia do potencjalnych klientów.
Jak to zrobić?
1. Znajdź wydarzenia eventowe w swojej okolicy – lub w innej – ale koniecznie tam, gdzie jesteś w stanie dotrzeć z ofertą czy usługami.
2. Zaplanuj wszystkie szczegóły:
- zastanów się jakie gadżety reklamowe sprawią radość twoim ewentualnym klientom a przy tym będą kojarzone z rodzajem twojej działalności i tym samym przyniosą pozytywne skutki dla firmy.
- jeżeli trudno ci zdecydować, co byłoby odpowiednie zadzwoń do nas – w Grafores pomożemy ci wybrać gadżety dopasowane do twoich potrzeb oraz budżetu. Stworzymy dla ciebie projekt wraz z wizualizacją, który następnie niezwłocznie zrealizujemy. Działamy szybko i profesjonalnie, dbamy o jakość i zadowolenie klienta oraz mamy konkurencyjne ceny.
Wybierz idealne gadżety, które będą promować Twoją działalność pośród blisko 15 000 produktów z naszej oferty. Sprawdź na grafores.com.pl
Dlaczego warto rozdawać gadżety?
- To drobnostka, nic nie znaczy – ktoś może powie.
Błąd.
Po pierwsze gadżety mówią dwa słowa:
dziękuję i zapraszam. Gdzie dziękuje również zaprasza, bo wdzięczność jest zawsze mile widziana przez naszych klientów, nie zależnie w jakiej działamy branży.
Czy odmówiłbyś dwukrotnie gdyby zapraszano Cię gdzieś dwa razy? Z dużym prawdopodobieństwem nie.
A to jeszcze nie koniec. Zostańmy przy wdzięczności. Czy czujesz się zobowiązany kiedy coś dostajesz? Ano właśnie – jesteś w większości jeżeli odpowiedziałeś twierdząco. Nasz potencjalny klient mieści się w statystyce a więc także odczuwa wdzięczność jeżeli zostanie czymś obdarowany. Cokolwiek by to nie było – czuje się zobowiązany do skorzystania z naszych usług. W końcu my już coś jemu podarowaliśmy. Jednak mimo wdzięczności za przysłowiowe „cokolwiek” - warto dać klientowi coś, co sprawi mu prawdziwą radość, będzie estetycznie wykonane i użyteczne. Takie gadżety znajdziecie wśród 15 000 produktów z naszej oferty.