E-sklep
Drukarnia
GadżetyKalendarzeOdzież
baner

Blog

O przełamywaniu kolorystycznej monotonii

Moc koloru

kale
05.01.2022

O przełamywaniu kolorystycznej monotonii

Very Peri to kolor, który firma PANTONE ogłosiła kolorem roku 2022.  Ten ciepły fiolet ma być symbolem przejścia i nowych możliwości. 

Coś w tym musi być, gdyż umiejętne dodanie nowego koloru do wizerunku marki, zawsze niesie za sobą nowe możliwości, w postaci dotarcia do nowych klientów.

 

POMÓWMY O KOLORACH

 

To nie jest kolejny post o psychologii kolorów i ich znaczeniu w budowaniu i odbiorze firmowego wizerunku. Choć to kwestie niezwykle znaczące i pasjonujące, zakładamy, że naszym odbiorcom znane już doskonale. Podpowiada nam to nie tyle intuicja, co praktyka – pracujemy, 
w dużej mierze, z doświadczonymi agencjami lub firmami, w których działy reklamowe zadbały o to, by kolor odgrywał swoją rolę w identyfikacji wizualnej. W dobie mnogości usług marketingowo-reklamowych, również właściciele małych firm potrafią zadbać o swój kolorystyczny wizerunek. 

Niemniej – nie wszyscy wiedzą, że kolor to MOC, która sięga dalej niż samo logo, oraz – że kolorem warto się bawić. Niech to będzie zabawa kontrolowana, z zachowaniem spójności, jednak nigdy – nudna! 

Niektórzy tak bardzo boją się koloru i tak mocno przywiązali się do tego określonego w swoim wizerunku, że zaczyna to grozić monotonią i niestety – brakiem zauważalności.

 

KTO SIĘ BOI KOLORU?

 

Niemal każdy, kto decyduje o przekazie reklamowym. Chyba, że jest się właścicielem przedszkola o nazwie „kolorowe kropki”, gdzie multi kolor wpisany jest w podstawę istnienia, lub na przykład szefem reklamy w mieszalni farb z szalonym grafikiem na pokładzie. 
Wtedy wiadomo – mamy nieograniczone pole do popisu, czy też puszczenia wodzy… kolorów ;)
Choć nie o to w tym chodzi.

 

Jak ze wszystkim w życiu – wskazany jest balans.
Jeśli więc od lat twoje materiały reklamowe bazują jedynie na – dajmy na to – czerwonym, bo ten, według specjalistów – najszybciej wyzwala emocje będące siłą napędową działania, cóż – bądź pewien, że bez najmniejszych odstępstw staniesz się przewidywalny i w efekcie mniej widzialny na arenie wizerunkowej. 

 

Co możesz zrobić?

 

Wprowadź dodatkową barwę do swoich materiałów, która ożywi te dotychczasowe.
Nie bój się kontrastu ale uważaj na kolory, które się „gryzą”.
Skorzystaj z odcieni – bo to cała gama możliwości, która jest równocześnie zupełnie bezpieczna.
Kreuj nowe palety barw przy pomocy sprawdzonych narzędzi (np. color.adobe.com)  

 

GADŻETY W KOLORACH TWOJEJ MARKI

 

Świetnym rozwiązaniem na przełamanie kolorystycznej monotonii są gadżety reklamowe. Nic tak nie zaprezentuje naszych kolorów – jak właśnie one. Dlaczego piszemy ogólnie? Bo gadżetów jest całe mnóstwo. We wszystkich kolorach i według rozmaitych potrzeb. Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
Gadżety reklamowe sprawiają, że możesz świetnie bawić się kolorem, żonglować odcieniami i kontrastami, nie tracąc równocześnie wizerunkowej równowagi marki.
Twój logotyp nie musi być drukowany w oryginalnym odcieniu.
Spróbuj czasem postawić na klasyczną czerń lub biel, czy eleganckie złocenia/srebrzenia. 
Za pomocą drobnej zmiany kolorystycznej możesz nadać produktom marki nowego charakteru. 

 

Co polecamy?


Sprawdź na:

gadzety.grafores.com.pl

 

A na zdjęciach dzisiaj nasze prywatne graforesowe długopisy BONITO w odcieciu złota i kalendarze na ten nowy 2022 rok, w zbliżonej kolorystyce i dodatkowo – z oryginalną fakturą okładki. Prawda, że prezentują się fantastycznie?

 

heart

 

 

 

 

layer

Zapraszamy do kontaktu

Masz pytanie dotyczące druku? Zadzwoń lub napisz do nas. Odpowiemy w ciągu 24h!
17 862 20 68[email protected]