Teczka ofertowa CLASIC

Format
Rodzaj papieru
?

Kreda 350g mat:

Papier kredowany sliski matowy o gramaturze 350g/m2

Rodzaj nadruku
Projekt graficzny
?

mam spełniający normy drukarni:

Kupujący prześle gotowy projekt, który wykona zgodnie z instrukcją drukarni która jest zamieszczona przy każdym produkcie w zakładce "instrukcja opracowania projektu".


zlecam wykonanie profesjonalnego projektu:

Profesjonalny projekt polega na opracowaniu składnego i spójnego wizerunku graficznego. Od kupujacego wymagamy przesłania tekstu i logo oraz ewentualnych zdjeć i grafik które moglibyśmy wykorzystać przy pracach projektowych. Na podstawie informacji od kupujacego opracujemy i prześlemy do akceptacji projekt.

Nakład

Posługując się każdego dnia wieloma dokumentami nie można zapomnieć odpowiedniej teczce na ich przechowywanie. Dokumenty, które nie są zabezpieczone, nie tylko mogą się zgubić, ale także nie będą wyglądać estetycznie.

W codziennej pracy wiele osób ma do czynienia z ważnymi pismami oraz rachunkami. Wielokrotnie ci, którzy zajmują się pracą z klientem, muszą do niego jechać w celu podpisania jakiejś umowy. Przewożenie oraz trzymanie dokumentów bez żadnego zabezpieczenia nie jest dobry rozwiązaniem. Teczki Classic z grzbietem w wielu firmach są także elementem reklamowym, ponieważ można na nie nanieść logo przedsiębiorstwa oraz jego dane. Dzięki takiej szacie graficznej teczka z pewnością sprawdzi się podczas spotkań z klientami, zarówno jako jeden ze sposobów przechowywania dokumentów, jak i forma reklamy. Skrzydełka teczki składane są do wewnątrz. Dzięki temu powstaje uniwersalna i praktyczna kieszonka. Teczka posiada jeszcze jeden ważny element. Na dolnej zakładce znajdują się nacięcia przeznaczone do umieszczenia w nich wizytówki – jest to rozwiązanie z pewnością bardzo praktyczne dla każdego przedsiębiorcy.

Format pliku
Plik PDF w wersji 1.3 (wyższe wersje będą przekonwertowane do wersji 1.3.);
W projekcie nie należy umieszczać znaczników użytkownika (np. pasery, kostki).
Format pracy graficznej:
Plik do druku należy przygotować w rozmiarze docelowym (skala 1:1), powiększonym o obszar spadu zdefiniowanym w parametrach produktu;
W przypadku produktów sztancowanych, spad jest obszarem wychodzącym poza obrys wykronika o wartość zdefiniowaną w parametrach produktu;
Ze względu na pasowanie projektu do wykroju, zalecane jest przygotowanie projektu na pliku źródłowym szablonu.
Wykrój nie może być przesuwany;
Przed eksportem projektu do pliku PDF należy wykasować wszystkie elementy szablonu;
Jeżeli projekt graficzny ma być zadrukowany do zewnętrznych krawędzi wykroju, to wszystkie elementy stykające się w efekcie końcowym z krawędzią (tło, grafika) muszą przechodzić poza obrys wykroju o wielkość tzw. spadu określonego w parametrach produktu;
Istotne elementy np. teksty, ikony i logotypy należy umieścić w odległości wyznaczonej jako „bezpieczny margines” w szablonie produktu;
W przypadku produktów sztancowanych zalecamy przed akceptacją dokładne sprawdzenie na podglądzie dopasowania wykroju produktu do przygotowanego projektu. Prosimy także zwrócić uwagę na linie technologiczne oraz bezpieczny margines dla treści.

Zawartość projektu:
Wszystkie użyte w pracy czcionki należy osadzić w dokumencie oraz zamienić na krzywe.
Rozdzielczość wykorzystywanych grafik powinna wynosić 300-600 DPI.
Uwaga! Skalowanie lub obracanie obrazów może spowodować zmianę ich rozdzielczości (np. pomniejszanie zwiększa rozdzielczość, natomiast powiększanie zmniejsza rozdzielczość).
Elementy graficzne oraz obiekty wektorowe wykorzystane w projekcie powinny być przygotowane w przestrzeni barw CMYK;
Nasycenie kolorystyczne barw nie powinno przekraczać 310%.
Uwaga! Dostarczenie materiałów w innej przestrzeni barw (RGB, Pantone) spowoduje konwersję do palety CMYK, która może być niezgodna z oczekiwaniami klienta. Rozbieżności nie będą podstawą do reklamacji.
Na styku dwóch różnych kolorów, gdy zachodzi niebezpieczeństwo niedokładnego ich spasowania podczas druku, jeden z nich na etapie przygotowania materiałów zalecamy nieznacznie “powiększyć” - jest to trapping (zalewka, nadlewka, podlewka). Usuwa to problem niedokładności pasowania przy drukowaniu kolejnych separacji.
Orientacja pracy. Prosimy przesyłać pliki w orientacji w jakiej zostały zaprojektowane. Jeżeli projekt został przygotowany jako produkt używany w orientacji poziomej to przesłany plik musi zawierać strony w orientacji poziomej (długi bok jako podstawa), jeżeli produkt jest czytelny w orientacji pionowej to strony zawarte w pliku PDF również muszą być pionowe;
Wszystkie strony pracy powinny zostać zapisane w tej samej orientacji;
Efekty tj. przeźroczystości, cienie, przejścia tonalne, efekty 3D, nachodzące na siebie obrazy itp. należy grupować a następnie zamieniać do grafiki rastrowej (bitmapowej) a następnie, o ile to możliwe, dokonać spłaszczenia całego projektu do jednej warstwy;
Aby uzyskać w pełni nasyconą czarną aplę na dużej powierzchni zalecamy użycie następujących składowych kolorów CMYK np.C=30 M=30 Y=30 K=100.

Dodatkowe informacje dotyczące przygotowania plików znajdziesz w dziale FAQ. Znajduje się tam sporo informacji i porad dotyczących czcionek, kolorystyki, rozdzielczości, a także technicznych zasad przygotowania plików w różnych programach.